Про здійснення Клювинською сільською радою делегованих повноважень органів виконавчої влади слухали під час виїзної колегії
Марія Музика, Клювський сільський голова, та Ольга Семеняк, керівник апарату райдержадміністрації під час виїзної колегії висвітлювали питання про здійснення Клювинською сільською радою делегованих повноважень органів виконавчої влади.



Виконавчий комітет Клювинської сільської ради проводить відповідну роботу із реалізації делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та працює згідно затвердженого плану роботи виконавчого комітету сільської ради. На засіданнях виконавчого комітету сільської ради виносяться питання про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади та приймаються відповідні рішення. Так, у 2015 році було розглянуто 16 питань, з них: 5 –у сфері соціально – економічного і культурного розвитку, планування та обліку; 1 – у галузі бюджету, фінансів і цін; 5 - в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування; 2- у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту; 1- у сфері соціального захисту населення; 1 - в галузі оборонної роботи; 1 - щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, а за 6 місяців поточного року розглянуто 9 питань, з них 1 –у сфері соціально – економічного і культурного розвитку, планування та обліку; 2 – у галузі бюджету, фінансів і цін; 2- у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту; 1- в галузі оборонної роботи, 3- у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

За 2015 рік до бюджету Клювинської сільської ради надійшло 403,9 тис. гривень власних доходів, що до плану на відповідний період 339,8 тис. гривень і складає 118,9 %. Забезпечено виконання плану по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на 115,9 %, податку на майно - на 129,5 %, єдиному податку - на 117,7 %, платі за надання інших адміністративних послуг – на 110,4 %.

Не виконано план поступлень по державному миту (при плані 0,2 тис.гривень фактично надійшло 0,1 тис.гривень або 50,0 %) та надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом (при плані 24,0 тис.гривень фактично поступило 20,5 тис.гривень або 85,4 % ). За 2015 рік з районного бюджету отримано інші субвенції на утримання дошкільних закладів освіти та закладів культури в сумі 348,1 тис.гривень, що до річного плану 353,6 тис.гривень і складає 98,4 % та з державного бюджету отримано субвенцію на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів в сумі 38,2 тис.гривень, що до річного плану 44,8 тис.гривень і складає 85,3 %.

Всього, з врахуванням трансфертів, бюджет Клювинської сільської ради за 2015 рік виконаний на 107,0 % при плані 738,3 тис.гривень фактичні поступлення склали 790,2 тис.гривень.

За 5 місяців 2016 року до бюджету Клювинської сільської ради надійшло власних доходів в сумі 168,3 тис.гривень, що до плану на відповідний період 75,5 тис.гривень і складає 222,9 %.

Забезпечено виконання плану по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на 217,8 %, податку на майно - на 283,3 %, єдиному податку - на 217,8 % , платі за надання інших адміністративних послуг – на 324,4 %.

Не виконано план поступлень лише по надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом (при плані 10,0 тис.гривень, фактично надійшло 6,2 тис.гривень або 62,0 % ).

Крім власних доходів станом на 01.06.2016 року з районного бюджету отримано інші субвенції на утримання дошкільних закладів освіти та закладів культури в сумі 143,7 тис.гривень, що до плану на відповідний період 156,3 тис.гривень і складає 91,9 %.

Всього, з врахуванням трансфертів до бюджету Клювинської сільської ради за 5 місяців 2016 року поступило 312,0 тис.гривень, що до плану 231,8 тис.гривень і складає 134,6 %. Виконавчим комітетом місцевої ради проводиться певна робота щодо виконання делегованих повноважень в сфері соціального захисту відповідно до статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». На даний час на території Клювинської сільської ради на обліку перебувають: 1 інвалід війни, 3 учасники бойових дій, 57 учасників війни, 4 сімей загиблих, 4 одиноких матерів, 15 багатодітних сімей, в яких проживають 57 дітей, 18 осіб, яким присвоєне почесне звання «Мати-героїня», 5 дітей – інвалідів до 18 років.

На території сільської ради функціонують: ФГ «Урожай», ФГ «Калина», ПАП «Аркадія», ЗОШ І-ІІ ступенів, дитячий садок, сільський будинок культури, сільська бібліотека, ФАП, 10 торгових точок.

У приміщенні сільської ради розміщені інформаційно-роз’яснювальні матеріали про новинки в законодавстві, щодо надання різних видів соціальної допомоги, субсидій, пільг.

Рішенням виконкому Клювинської сільської ради від 31.01.2014 року №03 визначено голову, секретаря виконкому та землевпорядника сільської ради уповноваженими особами по прийому документів для призначення субсидій, допомог, пільг та передачі їх в управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.

Рішенням сесії сільської ради від 17.07.2015 року №627 затверджена програма та положення про надання одноразової допомоги учасникам АТО. У 2015 році відповідно до цієї програми було виплачено одноразову допомогу в сумі 2,0 тис.гривень мобілізованому у Збройні Сили України, жителю села Литвину І.М., а у 2016 році планується така виплата мобілізованому у Збройні Сили України – Слободяну Є.І. Сесією сільської ради прийнято рішення від 20.12.2015 року №28 «Про затвердження переліку безоплатних громадських робіт, що відповідають потребам певної територіальної громади та задовольняють суспільні потреби громадян» на 2016 рік. Однак, виконкомом Клювинської сільської ради у 2016 році не залучено жодної особи з числа зареєстрованих безробітних до участі в оплачуваних громадських роботах, так як кошти на ці витрати у сільському бюджеті не передбачались.

До плану роботи виконавчого комітету сільської ради на 2016 рік включено 1 питання виконання делегованих повноважень у сфері соціального захисту на жовтень 2016 року - про роботу соціальних працівників з обслуговування одиноких громадян.

По Клювинській сільській раді на обслуговуванні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) перебуває 18 осіб. Обслуговують одиноких непрацездатних громадян 2 соціальних робітники. Відповідно до медичних категорій та графіків відвідувань соціальний робітник приходить до одиноких 2 – 3 рази в тиждень та надає такі послуги як: оформлення документів на субсидію, допомоги, поновлення пільг, оплата комунальних послуг, закупка та доставка продуктів харчування, промтоварів, медикаментів, виклик лікаря, приготування їжі, прибирання квартири, двору, прання білизни, відвідування хворих у лікарні, обробіток присадибних ділянок, організація вивозки, порізки, рубки дров та інше. Скарг на роботу соціальних працівників немає.

До Різдвяних та Великодніх свят для одиноких пенсіонерів організовано продуктові кошики за спонсорські кошти. Виконком Клювинської сільської ради розглядає питання щодо виконання делегованих повноважень у сфері освіти, охорони здоров'я, культури та у межах наданих повноважень забезпечує доступність та безоплатність освіти. Навчання та виховання здійснюється державною мовою. На території села функціонує Клювинська ЗОШ І-ІІІ ст., в якій навчаються 145 дітей, працює -46 вчителів, дитячий садочок «Дзвіночок», де працює 9 чоловік.

У квітні 2016 року було перераховано кошти в сумі 24703,78 гривень за проектно-кошторисну документацію по робочому проекту «Капітальний ремонт даху з заміною покриття покрівлі на металопрофіль та заміна вікон і дверей на металопластикові енергозберігаючі в ЗОШ І-Ш ступенів с.Клювинці Гусятинського району Тернопільської області» (824394 тис.гривень), оплачено експертизу в сумі 1478 гривень та за проведення аудиту в сумі 6 тис.гривень за два проекти. Другий робочий проект «Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення в приміщенні ЗОШ І-Ш ступенів по вул..Шкільна 3 с.Клювинці Гусятинського району Тернопільської області», за який ПАП «Аркадія» (М.І.Пилипів) оплатив 15 тис. гривень, а ФГ «Калина» заплатило за експертизу 1,4 тис. гривень.

У минулому скликанні виконком сільської ради був ініціатором співпраці з проектом Європейського Союзу та Програми розвитку ООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» по проекту ЗОШ «Енергозберігаючі заходи у ЗОШ І-Ш ступенів (заміна вікон та дверей) с.Клювинці Гусятинського району Тернопільської області. Громадською організацією «Відродження» був успішно завершений проект – проведено заміну майже усіх вікон. Залишилося замінити вікна у спортзалі та на горищі.

У дитячому садочку «Дзвіночок» працює дві групи. Група дошкільного виховання та різновікова група. Відвідує садочок 30 дітей. В установі створено умови для всебічного розвитку дітей. Діти харчуються за рахунок бюджету та батьківської плати. Багатодітні сім»ї згідно рішення сесії сільської ради звільнені від плати за харчування на 50 %.

У минулому і позаминулих роках в дитячому садочку зроблено опалення на дрова, замінено усі вікна і двері на енергозберігаючі, перекрито будівлю металопрофілем, побудовано ігровий майданчик, у двох класах замінено підлогу, придбано меблі для спальні, подушки та один комплект постільної приналежності, облаштована всім необхідним внутрішня вбиральна, закуплено новий холодильник, електрична плита, пральна машинка та комп’ютер. Є плазмовий телевізор та ДВДі. Власними силами працівників дитячого садочку проводяться поточні ремонти. Однак, потребує ремонту фасад будівлі дитячого садка та встановлення огорожі з правої сторони його території. На сільському стадіоні постійно проводяться змагання по футболу за участю сільської команди «Олімпія», яка є учасником як районних так і в обласних змагань. За підтримки фермерського господарства «Калина» проведено реконструкцію сільського стадіону, озеленення газону,встановлено місця для сидіння.

Також ведеться відповідна робота Клювинською сільською радою щодо виконання делегованих повноважень в частині соціально-правового захисту дітей. З метою вжиття дієвих заходів щодо покращення соціального захисту громадян потрібно проводити спільні заходи з вчителями школи, працівниками правоохоронних органів щодо профілактичної роботи та правового виховання дітей.

Періодично розглядаються питання щодо виконання делегованих повноважень сільською радою у сфері культури. У с.Клювинці діє культурно-освітній комплекс. За підсумками роботи закладів культури району у 2015 році Клювинський культурно-освітній комплекс визнаний кращим серед 7 комплексів району.

Головою координаційної ради комплексу є Музика Марія Констянтинівна – голова Клювинської сільської ради. Комплекс включає у себе:

1. Клювинський будинок культури (2 працівники).

2. Загальноосвітня школа 1-11ступенів.

3. Сільська рада.

4. Бібліотека (1 працівник).

5. Дитячий садок.

6.Народний музей Дениса Січинського (1 працівник).

При комплексі діють два танцювальних колективи, три вокальні колективи, драматичний колектив. Усі структурні підрозділи освітньо – культурного комплексу активно співпрацюють в організації культурно-дозвіллєвої роботи у селі.

Бібліотека знаходиться в приміщенні будинку культури на другому поверсі і займає площу 250м?. Бібліотека обслуговує 500 користувачів, з них 128 дітей. Фонд бібліотеки на 01 січня 2016 року становить 8513 примірників.У бібліотеці працює завідувач бібліотекою – філією на 0,5 ставки. Приміщеня бібліотеки в осінньо-зимовий період не опалюється, тому є потреба у встановленні опалення.

Народний музей Дениса Січинського знаходиться на 2 поверсі будинку культури у кімнаті площею 120 м?. В осінньо-зимовий період не опалюється, зроблено косметичний ремонт.

Приміщення будинку культури в осінньо-зимовий період опалюється газовим конвектором (опалення встановлено у 2013 році на суму 6,2 тис.гривень), у 2013 році встановлено 12 енергозберігаючих вікон на суму 25,0 тис.гривень. У цьому ж році проведено частковий ремонт покрівлі (294 м? на суму 49,0 тис.гривень. Однак, покрівля протікає, замокають стіни, тому терміново потрібно провести заміну даху.У 2015 році придбано одяг сцени на суму 20 тис.гривень. Зроблено косметичний ремонт приміщення. На даний час проводиться поточний ремонт закладу. У будинку культури працює директор - на 0,5 ставки, художній керівник –на 0,5 ставки.

ФАП с. Клювинці знаходиться в приміщенні, яке орендує КЗ «Гусятинський ЦПМСД» в сільській раді. Опалення газове. Технічний стан будівлі задовільний, потрібно встановити ще один конвектор. У приміщенні розміщений маніпуляційний кабінет, оглядовий кабінет і коридор. У ФАПі працює 3 медичних працівники. На дільниці проживає: 1143 жителі, дорослих - 933, діти до 18 - ти років - 210. За 6 місяців 2016 року в с. Клювинці народилось 5 дітей. За 6 місяців 2016 рік померло 5 жителів, у структурі смертності переважають серцево-судинні захворювання. Медична допомога при захворюваннях надається згідно клінічних протоколів, проводиться лікування хворих в умовах денного і домашнього стаціонарів під наглядом лікаря. Під медичним спостереженням працівників ФАП знаходиться 3 дітей -інвалідів, а також 3 дітей – інвалідів дитинства. Медикаментами для надання невідкладної допомоги ФАП забезпечений на 100%.

Виконкомом сільської ради ведеться відповідна робота з проведення благоустрою села та санітарної очистки, а саме: впорядковано території біля сільського кладовища, автозупинки та всіх соціально-культурних установ. Викошено сухостій по бічних та центральній вулицях, очищено рови. Ліквідовано стихійне сміттєзвалище, нове сміттєзвалище впорядковане, але ще не виготовлені відповідні документи. У населеному пункті освітлено всі вулиці. Водозабезпечення села здійснюється з громадських та індивідуальних колодязів.

У селі Клювинці функціонує 11 об’єктів підприємницької діяльності по продажу товарів, в тому числі також функціонує сучасний маркет "Теко".Із загальної кількості магазинів 7 магазинів по продажу продовольчих та непродовольчих товарів та 4 непродовольчі магазини. У селі працює 1 заклад ресторанного господарства – бар на 50 посадочних місць. Всі заклади належать до приватної власності.Протягом року на засіданнях виконкому обговорювались питання щодо ведення торгівлі в населеному пункті, дотримання правил торгівлі та режиму роботи.

Здійснюються делеговані повноваження в галузі оборонної роботи та забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

Виконком сільської ради сприяє організації призову громадян на строкову військову службу, а також їх мобілізації. Наявні і належно оформлені необхідні матеріали з даного питання, є відповідна комунікація з райвійськкоматом. Забезпечено доведення до населення, підприємств і організацій сільської ради наказів військового комісара. На території сільської ради організовано та здійснюються заходи, пов’язані з мобілізаційною підготовкою. У сільській раді створений і розгорнутий пункт збору сільської ради на час мобілізації в особливий період відповідно до рішення виконкому сільської ради від 21.03.2014 року №13.Протягом 6 хвилі часткової мобілізації у 2015 році сільською радою доставлено у райвійськкомат 2 ійськовозобов’язаних, яких було мобілізовано у військові частини.

Питання здійснення делегованих повноважень в галузі оборонної роботи розглядалось на засіданні виконкому Клювинської сільської ради у лютому 2015 року- «Про організацію та здійснення заходів, пов’язаних з мобілізацією, підготовкою та цивільним захистом населення» (рішення № 02 від 17.02.2015 р.), та у квітні 2016 року - «Про проведення роз’яснювальної роботи та заходів з метою військово-патріотичного виховання (рішення № 04 від 19 квітня 2016 р).

Забезпечуються вимоги законодавства щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Клювинської сільської ради. Оприлюднено графіки прийому громадян керівництвом обласної, районної державних адміністрацій, ради, виконкому сільської ради, керівництва районного військового комісаріату, керівниками окремих районних служб. Сільський голова та секретар сільської ради проводять прийом громадян, заведено усні та письмові журнали обліку заяв і скарг громадян.

Виконком Клювинської сільської ради вчиняє нотаріальні дії з питань, віднесених до їх відання: оформлення заповітів, доручень, заяв, дублікатів на заповіти; а також реєстрацію актів громадського стану (підпункт 5 пункту „б” статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”). За 2015 рік Клювинскою сільською радою всього вчинено 119 нотаріальних дій, за 5 місяців 2015 року – 69.

Поряд з цим, виконком Клювинської сільської ради не повністю використовує надані повноваження, що стосуються питань оборонної роботи, забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян. В недостатній мірі проведена роз’яснювальна робота із молоддю призовного віку та їхніми родичами щодо проходження строкової служби в Збройних Силах України.

Адміністративна комісія у Клювинській сільській раді працює неефективно, останнє засідання проведено у травні 2014 року.

Виконкомом Клювинської сільської ради розглядаються питання виконання делегованих повноважень щодо регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

Відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр», який набрав чинності з 01 січня 2013 року, з метою інформаційного забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних та юридичних осіб, у Клювинській сільській раді спеціалісти сільської ради працюють з Публічною кадастровою картою України, відповідно якої інформація про земельні ділянки відкрита та доступна для всіх громадян. Також земельно - кадастрові книги ведуться на належному рівні із всіма внесеними змінами.

На території Клювинської сільської ради зареєстровані договори оренди на земельні ділянки (паї):

- ПАП «Аркадія» в кількості 641 договорів загальною площею 871,99 га,

- СФГ «Калина» - 92 , площею 208,33 га;

- СФГ «Урожай» - 51, площею 87,37 га.

Для ведення фермерського господарства використовуються земельні ділянки на підставі державних актів на постійне користування гр. Балицьким П.Й. площею 5.00 га та Фостик І.М.- 30.00 га.

Орендна плата сплачується орендарями відповідно до укладених договорів оренди. Заборгованості по виплаті орендної плати немає.

08.12.2015 року зареєстровано договір оренди землі терміном на 7 років з ФГ «КЛАС-М», площею 0,80 га із земель запасу, пасовище, за межами населеного пункту. Важливою ділянкою роботи Клювинською сільською радою є роз’яснення громадянам законодавчих актів, які направлені на передачу земельних ділянок їм у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, ведення особистого селянського господарства. На даний час із 1246 громадян, яким передано земельні ділянки згідно рішень місцевих рад, 526 громадян отримали державні акти та свідоцтва права власності, що складає 42.2%. Технічні документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності, право постійного користування землею фізичним та юридичним особам розробляє ПП «Наш компроміс». На території Клювинської сільської ради земельна ділянка під сміттєзвалище твердих побутових відходів виділена рішенням сесії сільської ради від 07.02 2006 року №189, надано дозвіл на збір матеріалів погодження вибору земельної ділянки площею 1.50 га. Інших документів немає.

Рішенням сесії Клювинської сільської ради від 22.12. 2014 року №577 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування в постійне користування Клювинської сільської ради площею 0,8190 га.

Рішенням сесії Клювинської сільської ради від 03.12.2014 року №571 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості в постійне користування сільської ради площею 0,0520 га.

Рішенням сесії Клювинської сільської ради від 22.12.2014 року №578 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти в постійне користування Клювинської сільської ради – 2,0567 га.

В загальному роботу виконавчого комітету Клювинської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади можна вважати доброю.


Актуально
             

Лист щодо можливості отримання освітнього ступеня магістра зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування» за кошти Національного агентства України з питань державної служби


Всеукраїнський громадський рух "Сила права" - безкоштовна правова допомога всім, хто постраждав внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України

Юридична допомога переселенцям, учасникам АТО, родинам загиблих військовослужбовців!


ЗВЕРНЕННЯ
Організаційного комітету з підготовки та проведення у 2018 році заходів з нагоди Дня охорони праці в Україні

ПЛАН ЗАХОДІВ
із відзначення Дня охорони праці в Україні у 2018 році під девізом „Захищене і здорове покоління"


Про охоронні зони магістральних газопроводів


З 01 січня 2018 року діє новий Порядок направлення з осіб у реабілітаційні відділення


Витяг з протоколу заслуховування звіту за 2017 рік на відкритій зустрічі міського голови Лосика Павла Степановича з громадянами


Заходи щодо охорони, збереження та невиснажливого використання хвойних насаджень на території адміністративних районів


Звіт Гусятинської районної державної адміністрації щодо виконання делегованих повноважень у галузі освіти


Про проведення навчання з підвищення кваліфікафії за професійною програмою


Про розгляд депутатського звернення


Про вшанування пам'яті головного командира УПА, генерал-хорунжого, Героя України Романа Шухевича



Про розгляд рекомендацій щодо використання державних символів України


Інформаційне повідомлення Національного банку України


Про попередження добування деревних соків в населених пунктах


До відома депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування


     Згідно із статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції» особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (ст. 3 ЗУ «Про запобігання корупції») зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

До уваги керівників районної і місцевої влади!

Державне підприєство "СЕТАМ" проводить електронні аукціони з продажу рухомого майна


Відділ проектно-кошторисної роботи та ціноутворення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області повідомляє...

Про охоронні зони магістральних трубопроводів


Звернення депутатів Гусятинської районної ради щодо необґрунтованості тарифної політики для населення України


Функціонування електронних сервісів Міністерства юстиції України



Звітування по системі PROZORRO




До відома голів місцевих рад

Стан утримання вуличної мережі

Стан утримання доріг


Звернення регіональної філії "Львівська залізниця"ПАТ "Укрзалізниця" щодо ставок земельного податку


Про забезпечення безпеки людей на водних об'єктах



Продовжено термін прийому заявок на відкритий конкурс з відбору кандидатів на посади керівників бюро правової допомоги



Про попередження незаконного збору рідкісних ранньоквітучих, ендемічних, реліктових і таких, що знаходяться під загрозою зникнення видів рослин, а також рослин, занесених до Червоної книги України


До відома голів місцевих рад!

23 лютого 2016 року вступив в дію Закон України "Про внесення зміни до статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо поіменних голосувань", який був оприлюднений 23 грудня 2015 року у Голосі України № 242

Про внесення зміни до статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо поіменних голосувань



Прийняття рішення про призначення перших виборів старост та про початок виборчого процесу з перших місцевих виборів старост



Зразки бланків ЦСУ


Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"


До відома громадян!

Тернопільський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги (м. Тернопіль, вул. За рудкою,3, тел. (0352)52-56-12, факс (0352)52-83-65, e-mail: office.ternopil@legalaid.gov.ua) нагадує, що кожен громадянин України має конституційне право на захист http://www.youtube.com/user/CentreLegal/videos


Інформація Благодійного Фонду «Крок назустріч»

Всеукраїнський Благодійний Фонд «Крок назустріч» займається психологічною підтримкою військових, які постраждали внаслідок проходження служби в зоні АТО, переміщених осіб та членів їх сімей. Ці люди потребують психологічної підтримки та уваги. На даний час центр спроможний допомогти їм і повернути до повсякденного життя.
Адреса центру: м. Тернопіль, вул. Над Ставом, 6.



Ставки податку на нерухомість у місцевих радах Гусятинського району


Ставки земельного податку у місцевих радах Гусятинського району



ЗРАЗКИ ПРОЕКТІВ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ДО КОЖНОГО ЕТАПУ ДОБРОВІЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАД



ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ СПРОМОЖНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД



У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПРЕДМЕТА, ПІДОЗРІЛОГО НА ВИБУХОВИЙ ПРИСТРІЙ (НАДАЛІ ВП) У ПЕРШУ ЧЕРГУ НЕОБХІДНО ЗДІЙСНИТИ НАСТУПНЕ:



Про внесення змін до рішення Тернопільської обласної ради від 15 березня 2014 року № 1602 “Про затвердження програми розвитку місцевого самоврядування в Тернопільській області на 2014 - 2018 роки”



Про проведення у 2015 році обласного конкурсу проектів розвитку місцевого самоврядування в Тернопільській області



Державне підприємство "Розрахунковий центр послуг" пропонує...



ПРОЕКТ переліку територіальних громад адміністративного поділу Гусятинського району, запропонований Тернопільською обласною радою


На Гусятинщині можна орендувати п’ять держоб’єктів


     За інформацією Регіонального відділення ФДМУ по Тернопільській області, серед них – дві пам’ятки архітектури: приміщення синагоги площею 289 кв.м на вул. Пушкіна, 15 у Гусятині та замок XVII ст. у селі Сидорів. Як потенційні об’єкти оренди у Гусятині також можна розглядати адмінбудинок площею 195,4 кв.м та приміщення лабораторії площею 123,3 кв.м на вул. Суходільській, 44, а в Гримайлові – частину адмінприміщень площею 95 кв.м на першому поверсі пожежного депо, що на вул. Віконській,3.
     Детальніша інформація стосовно оренди – за тел. (0352)523638.

Проект річного плану закупівель на 2015 рік Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гусятинського району

До відома жителів району


     Шановні жителі краю, керівники підпри ємств, установ, організацій, розважальних закладів, закладів громадського харчування, готелів тощо. Районний відділ внутрішніх справ інформує вас, що рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва 25.03.2014 та від 17.07.2014, Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення від 17.07.2014 № 292 та № 297, від 24.07.2014 № 490, від 07.08.2014 № 663 тимчасово заборонено розповсюдження на території України низку російський програм, а саме:
     - «Первый канал.Всемирная сеть»
     - «РТР Планета»
     - «НТВ-Мир»
     - «Россия-24»
     - «TVCI»
     - «Россия-1»
     - «НТВ»
     - «ТНТ»
     - «Петербург-5»
     - «Звезда»
     - «Рент-ТВ»
     - «Life News»
     - «Russia Today»
     - «РБК-ТВ»


Шановні кримчани, мешканці східних областей України!


     Гусятинський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді пропонує Вам надання соціальних послуг спеціалістами:
     - інформаційних;
     - соціально-педагогічних;
     - соціально-медичних;
     - психологічних;
     -юридичних.
     Будь ласка, за більш детальною інформацією звертайтесь до районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за адресою:
      вул. Суходільська, 7, смт. Гусятин, 48201, тел. (03557) 2-10-64.
     Працюєм згідно графіка роботи:
     понеділок – четвер 8.00 -17.15
     п’ятниця 8.00 – 16.00
     обідня перерва 13.00 – 14.00
     вихідні дні субота, неділя
     Всі послуги надаються БЕЗКОШТОВНО.


Долучімося до реставрації пам'ятки архітектури!


     В селищі Гусятин здійснюється реставрація фасаду пам’ятки архітектури 1610 року, костелу ордена Бернардинів, а нині кjстелу св.Антонія РКЦ.
     Для тих, хто бажає допомогти у відновленні та збереженні святині, відкрито благодійних рахунок.
     Добровільну пожертву можна скласти на номер картки Приватбанку:
     5168 7423 0863 3548 (гривні)
     5168 7420 6496 5837 (рублі)
     5168 7420 6420 5796 (євро)
     5168 7420 6420 5747 (долари)
     Одержувач Багінський Петро.
     Після пожертви священнослужителі храму просять поінформувати на e-mail husiatyn@ofm.org.ua для запису в книгу доброчинців, за яких щовівторка, вшановуючи св.Антонія, звершується Служба Божа про здоров’я та благословення.
     Також можна звертатися з пропозиціями на електронну адресу парафії: husiatyn@hotmail.com та за телефоном 2-25-93.


Надання безоплатної правової допомоги

До уваги жителів району!


    Відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» створено Тернопільський обласний центр з надання безоплатної правової допомоги, який з 1 січня 2013 року забезпечує надання правової допомоги особам, затриманим в адміністративному та кримінально-процесуальному порядку.
    Чергова частина Центру знаходиться за адресою: 46003, м. Тернопіль, вул. За Рудкою,33, каб. 603.
    Звертатися до центру можна цілодобово за єдиним номером з надання безоплатної вторинної правової допомоги 089-120-00-79 (дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонфі оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.
    Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213103.
     Електронна адреса: office.ternopil@legalaid.gov.ua
    Корисні посилання:
http://www.youtube.com/user/CentreLegal/videos
http://www.ttb-studio.com.ua./component/k2/10-proekty/roliki.html

Модуль не знайдено
Президент України | Верховна рада України | Кабінет Міністрів України | Тернопільська облдержадміністрація | Тернопільська обласна рада


Веб-сайт створено в рамках проекту Гусятинської районної ради«Впровадження ефективного механізму управління і надання населенню Гусятинського району соціальних та інформаційних послуг»